تابلو و یا علائم ایمنی چیست؟

طبقه بندی و برچسب گذاری مواد شیمیایی در سیستم GHS

بایگانی شمسی

راهنما

رعایت ایمنی حافظ سلامتی شماست

رعایت ایمنی حافظ سلامتی شماست

نحوه سفارش علائم

 

   

   جنس انواع بدنه علائم ایمنی

 

     جنس انواع لیبل ها

 

 

نحوه سفارش از محصولات شرکت:

 

  • بصورت حضوری :

 

سفارش بصورت حضوری بدین صورت بوده که پس از تماس با دفتر شرکت در جهت مشاوره و راهنمایی بابت سفارش علائم ،کارشناس ما پس از هماهنگی

در روز مشخص به واحد درخواست کننده مراجعه نموده و فرم سفارش را تکمیل می کند.

 

مراحل سفارش بصورت حضوری:

 

 ۱- حضور کارشناس شرکت در محل درخواست کننده و دادن راهنمایی و مشاوره و جمع بندی آن.

۲-ارسال فایل اکسل جمع بندی و گرفتن تاییدیه از واحد ایمنی درخواست کننده.

۳-پس از تاییدیه  از واحد ایمنی شرکت درخواست کننده ، پیش فاکتور صادر تا تاییدیه مالی گرفته شود .

۴- پس از تاییدیه پیش فاکتور از واحد مالی ، طرح درخواستی ارسال و پس از تایید بصورت کتبی تولید شروع شده و آماده می گردد.

 

  •  بصورت تکمیل فرم سفارش :

 

در این روش کارشناس شرکت درخواست کننده پس از دانلود فرم سفارش ، آن را پر نموده و به ایمیل شرکت ارسال می نماید . سپس پس از بررسی ،

پیش فاکتور صادر و ارسال می گردد و پس از تاییدیه پیش فاکتور از واحد مالی ، طرح درخواستی ارسال و پس از تایید کتبی تولید شروع شده و آماده می گردد.